Här kommer svaren..

Har du opererat dig o var isf?:)

Som jag skrev i föregående inlägg så har jag inte gjort något sånt.

Vilken gymnasielinje går du?

Jag går på kulturama i musikallinjen, sjunger dansar och spelar teater! Riktigt kul.

hur gammal är du ?

17:)

är du rik ?

Har så jag klarar mig. Tycker inte att man ska prata om pengar.

vill ha samma blonda färg i håret som du har på din header. Vilken färg ska jag säga till frisören då? Vågar inte bara säga blont eftersom det finns så många olika :)

Det är blekt sedan kan man lägga i lite slingor för att få det lite mer naturligt. Men det beror ju på hur det blir på ditt hår! Det är alltid säkrast att ta med bild.

hejsan! vill bara börja med att säga att du är jätte söt tjej!
Till frågorna..
Har du någon gång bantat/ gått på diet eller dylikt, nu när det råder sådan hets kring vikt och så bland unga kvinnor? Hur lång är du och om du har lust att svara, hur mycket väger du? Du har så otroligt fin kropp!

Tack så mycket! Jag har faktiskt aldrig ätit något speciellt för att gå ner i vikt, jag har bra förbränning och har alltid sett ut såhär. Jag äter alltid det jag känner för och har svårt att gå upp i vikt. Det är synd att många hela tiden ska tänka på vad de äter, jag själv älskar mat. Att gå på orimliga dieter håller oftast inte i längden. Men jag tycker att man ska träna, det är hälsosamt i rimliga mängder. Kroppen behöver det. Om man t.ex har lätt för att gå upp i vikt så är det viktigt! Jag är ca 172 cm lång och väger 49-50 kg. Är nöjd med min kropp!

Hej hej, hur ere med dig ?:)
kram!

Hej, börjar tyvärr känna att jag börjar bli sjuk, så det kunde ju vart bättre.. Hur är det själv:)?

Har du brutit din näsa? För min kompis har gjort det och hon har också en sån knöl som du har!

Tycker att det är synd att folk som du finns, att klanka ner på andra och kläcka ur sig elaka kommentarer visar bara din osäkerhet! Förstår inte hur du orkar leva med dig själv.. Jag ser ut såhär och accepterar det!

har du löshår? :)

Ja, för det mesta. Hade ganska långt hår förut men sedan klipptes det och blev för kort, och det står jag inte ut med! Tycker att ett långt hollywoodsvall är snyggare.


Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Angående din näsa: den är sketasnygg!

2010-02-11 @ 18:51:38
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0