Har ni sett Heidis nya utseende?

 Nu

 Då

Alltså jag kan inte fatta det, hon ser inte ens ut som sig själv längre? 10 ingrepp på en dag.. Det är ju bara läskigt.. Hon var ju jättesöt innan, synd att hon lät osäkerheten komma före. Hon har till och med erkänt att hon är besatt av skönhetsoperationer. Varför kan man inte bara vara nöjd som man är? Det är skillnad på att göra Ett ingrepp kanske men att göra så många som hon har gjort är ett tecken på att något inte står rätt till där uppe. Detta är bara ett rop på hjälp..


Kommentarer
Postat av: Erika

Ofta när de opererar sig sådär mycket blir de fulare istället för finare.

2010-01-18 @ 21:29:52
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Anna

Bör jag ha bloppis eller inte ? Ge mej gärna din åsikt !



Och btw allt med Heidi, tycker det är tragiskt. Hon var supervacker innan, och nu ser hon ut som om hon är trettio år äldre. Jag blir rädd när jag ser på henne, hon ser inte mänsklig ut.

2010-01-24 @ 19:02:12
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Linnea

Heidi var så sjuuukt söt i säsong 1-4 i the hills. men sen börjar hon förändras. SYND.



puss

2010-01-26 @ 20:40:44
URL: http://omm.blogg.se/
Postat av: Isabelle

aa det var så sjukt synd! hon var så söt innan men nu är hon bara ful. ;)

2010-01-26 @ 21:24:10
Postat av: Frida

Men du måste opererat din näsa med?! Eller ser den ut så? När jag blir vuxen ska jag också göra det. Om du har gjort de. Hur mycket kostar det?

Älskar din randiga klänning som du har på dig i ett inlägg krille la ut om din blogg.

Kramar frida

2010-01-27 @ 20:49:35
Postat av: Anonym

Ska du säga , snälla som att du är 100% äkta liksom , "Vf kan man inte vara nöjd som man är " Du va inte heller nöjd och du fixade dina läppar och gud vet vad mer , och din kompis krille , han ser ju fan inte naturlig ut !

2010-01-27 @ 21:58:39
Postat av: Anonym

öh.. at krille orkar att photoshoppa sina bild hela tiden!? xD

2010-09-27 @ 17:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0