Jag, opererat mig?


Måste bara klargöra en sak.. Har fått många kommentarer om att jag ska ha gjort operationer och fixat läpparna?! Detta stämmer inte alls! Tycker det är så synd att många kastar ur sig så mycket som de inte har någon aning om. Jag har av naturen ganska fylliga läppar och brukar ofta använda läppglans som då gör att de ser ännu fylligare ut! Skulle aldrig kunna spruta in något i dem då det skulle se oproportionellt ut till mitt lilla ansikte. Har inte heller fixat min näsa, jag är 17, troligt att jag skulle opererat den vid en sådan tidig ålder? Jag har dock funderat på att kanske göra den liite rakare, då jag inte är helt nöjd, men det när jag är äldre isåntfall. Jag har alltid haft komplex över den men väntar och ser, för det kanske försvinner med åldern?

Jag tycker att man kan operera sig ifall man verkligen mår dåligt över någonting och tror att man skulle må bättre utav det! Men man ska först och främst jobba med sitt självförtroende och självkänsla för det är oftast där problemet sitter! Jag tycker att man kan förstärka sina drag med smink, t.ex använda läppenna och läppglans för plutigare läppar osv. Det går att göra så mycket med smink, plastikoperationer är inte utvägen! Så tänk på det ni!


Kommentarer
Postat av: °°__________Patricia________°°

Inte jag heller, men jag tycker att dina läppar ser naturilig ut.



Kram tjejen

2010-01-29 @ 23:15:00
URL: http://patriciasupportstylist.blogg.se/
Postat av: Emi

Herregud människa! DU är ju jättevacker, inte ska du väl någonsin behöva operera dig! <3



kram på dig

2010-02-01 @ 15:17:47
URL: http://emikanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0